Saya bersyukur saya dilahirkan dengan keluarga beragama Islam
Saya bersyukur saya mempunyai niat untuk memakai tudung pada satu hari nanti.
Saya bersyukur saya mendapat didikan yang baik oleh ibu bapa.
Saya bersyukur saya masih disayangi oleh keluarga dan rakan-rakan.
Saya bersyukur saya mempunyai semangat kekeluargaan.
Saya bersyukur saya mempunyai cousin-cousin yang rajin dan pandai.
Saya bersyukur saya dapat apa yang saya nak.
Saya bersyukur bila org kata saya photogenic padahal tak pun.
Saya bersyukur saya boleh buat kawan-kawan ketawa smpai pecah perut.
Saya bersyukur saya mempunyai nama yang baik.
Saya bersyukur saya mempunyai kulit yang tidak begitu hitam,tidak begitu putih.
Saya bersyukur saya di lahirkan di melaka dan mempunyaai 8 org bradik
Saya bersyukur saya ada sikap penyabar yang terlalu tinggi.
Saya bersyukur saya tak pernah kemalangan berat.
Saya bersyukur saya tidak cacat tubuh badan.
Saya bersyukur saya masih bernafas setiap pagi bangun dari tidur.
Saya bersyukur saya tidak dengki dan tidak benci dekat orang lain walaupun mereka dengki dan benci saya.
Saya bersyukur kerluarga dan kawan2 selalu memberi kata semangat kepada saya.
Saya bersyukur saya tidak pernah merokok.
Saya bersyukur saya tidak pernah minum minuman yang beralkohol.
Saya bersyukur saya masih dara.
Saya bersukur saya masih single. Single kerana mahu mencari MY TRUE LOVE.
Saya bersyukur saya boleh online pada bila-bila masa.
Saya bersyukur saya mempunyai kawan sekelas yang sangat hyperactive.
Saya bersyukur saya mempunyai kawan yang ada bersama saya susah dan senang.
Saya bersyukur saya boleh buat apa sahaja contohnya online, karok, watching movie dan dan kemas bilik.
Saya bersyukur saya mempunyai kawan-kawan yang baik.
Saya bersyukur fashion saya tidak begitu sexy.
Saya bersyukur saya perempuan, tidak tomboy ataupun pengkid.
Saya bersyukur saya boleh dan suka menyanyi walaupun suara saya tidak begitu sedap
Saya bersyukur saya masih mampu menimba ilmu.
saya bersyukur saya ada kucing kesayangan saya
saya bersyukur banyak benda lagi saya bersyuku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan